neděle 29. června 2014

Zubařská stóóry 1.část

Předevčírem  jsem byla u zubaře... Můj zubař, teda jeho sestra, teda ne jeho sestra, ta prý žije v JAR, ale ta "sestra", co má v ordinaci, mi vždycky zavolá: "Dobrý den, už je čas...."  A já vím, že musím. Tentokrát jsem se sestry ptala, jestli pan doktor bere i rodinné příslušníky. Chci k němu přihlásit manžela...., i když je to risk! Proč? To bylo tak:
zdroj: www.zubni-protezy.cz

Kdysi dááávno měla moje kolegyně rozlučku. Celé oddělení to "slavilo" v klubu Limonádový Joe, tady. Tehdy tam hrál ještě NEznámý Petr Vondráček. V průběhu večera jsem si všimla, že k našemu stolu pořád kouká skupinka tří mužů. No jasně, že na mojí kolegyni! Je hezčí a hubenější!! K mému překvapení mě jeden z nich vyzval k tanci. Většina lidí od našeho stolu už křepčila, bylo mi trapné odmítnout. Nakonec byl taneček fajn, dozvěděla jsem se, že ti muži jsou z lékařské branže. Tamten vysoký je primář gynekologie, ten blonďák je nejlepší plastický chirurg v ČR a já tančím s žádaným zubařem. 
"Jo? A bereš nové pacienty?" byla jsem zvědavá.
"Ne.......... Ale Tebe bych vzal". Celou dobu prý koukali na mě a dodávali zubaři odvahu, aby pro mě přišel. Je totiž singl. A že prý jestli půjdu někdy na večeři. No nazdar, mně se nelíbí.... Navíc mám doma přítele. Ale dobrého zubaře bych potřebovala, sakra... Vyměnili jsme si čísla a já byla rozhodnutá, že dobrého zubaře budu hledat jinou cestou. 


zdroj: www.program.autiste.cz
Za pár dní jsem jela na služební cestu do zahraničí. Ráno si vychutnávám hotelovou snídani, lososa, teplou slaninku, sýry....a čerstvé křupavoučké bagetky. Odměřený výraz znalkyně luxusních snídaní.... KŘUP!!! A do pr.....čic. To nekřupla bagetka, ale mně v puse. Rozlomila se mi stolička!!! Tak co teď??!!! Dáma v kostýmku se drží za hubu a její odměřený výraz se pomalu roztéká v bolestný škleb. Ten zubař!!! Zablikala mi kontrolka před očima. Doufám, že jsem si uložila to číslo!!! Projela jsem mobil a s úlevou ještě od snídaně vytočila: zubař z Joe. Kurnik, jak se jmenoval?
"Ahoj...., prasknul mi, zub, co mám dělat? Nehrozí mi otrava?! Neumřu? Mám přijet?"
Po konejšivých slovech, že určitě neumřu na otravu krve, jsem zodpověděla několik dotazů, jak moc to bolí, který je to zub, jestli mám pojistku a jestli chci akutně ošetřit. Nedaleko je prý jeho známý, tak by mě vzal... 
"Ne, to vydržím, ale hned, jak se vrátím do Prahy, přijdu." 
A tak jsem se dostala k zubaři, který "dělá" celebrity......a mě :). 
Jako poděkování jsem s ním na tu večeři šla. Po ní jsem se sice bála, že péče o mé zuby skončí, ale pan zubař, je hotový profík. Žádný "omylem" vytržený zub :) S mojí stoličkou učinil hotový zázrak. A můj sen o DOKONALÝCH BÍLÝCH ZUBECH se sice nesplnil....., leda nasadit klapačky :)
zdroj: www.Dent2E.com

A co manžel? Myslíte, že ho pan zubař přijal mezi celebrity?
Jaké jsou vaše zkušenosti se zubařem?

Krásný den...Kat....


8 komentářů:

  1. Dobrý zubař, to je poklad, který je třeba opečovávat a třeba se i "obětovat" na nějákou tu véču !:o) Tohodle "celebriťáckého" teda závidím!...A věřím, že tady to bude sám fajn článek takže se ráda zase vrátím. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu :) Joooo, dobrý zubař je fakt poklad..., proto za ním jezdím víc než 100 km.
      Krásný den..., ať se daří :)....

      Vymazat
  2. ja mam naprosto hroznyho a neprijemnyho zubare:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuuuuj, změnit... :) Ten můj už nebere...., leda za večeři? :))

      Vymazat
  3. Hahaha ... to je paráda :)
    Máš prostě šmrnc, holka, a místo mezi celebritami si zasloužíš ;)
    Mimochodem, já za svou zubařkou, která tedy celebrity nedělá :))), jezdím také, ale jen 26 km :)
    papa, Karoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Karoli... Ty jsi věrná čtenářka..., koukám... :)
      Kat....

      Vymazat
    2. To jsem ... :)
      zejm. když naše živá "PaPrdka" spinká ;)
      A proč jsem? ...
      ... protože mám ráda pozitivní a schopné lidi, humor, originalitu, neotřelost ... více takových příběhů a lidiček jako jsi Ty, namísto neschopných, často arogantních závistivců nejrůznějšího zaměření ;)
      Dobrou noc ... K

      Vymazat
    3. Děkuji, Karoli.... Nápodobně.... :)
      K.

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.