pondělí 7. července 2014

První rande

K létu a k prázdninám neodmyslitelně patří randění. 

První lásky z táborů  (ten kluk vedle z oddílu), z dovolených (ten kluk z pokoje 12), nebo když k sousedce přijel vnouček na prázdniny. Vnoučkovi bylo patnáct a byl to modrooký blonďák....

Pamatujete si na PRVNÍ RANDE? Já teda ne. Vím jen, že to bylo (až) v prváku na střední škole. Do té doby mě zajímala jen sportovní gymnastika, viděla jsem se přinejmenším na olympiádě :).  A samozřejmě, že si pamatuju toho kluka. Byl to černovlasý hnědooký fešák.... Nikdy jsme se nelíbali (tak vopravdicky), jen jsme chodili na procházky a drželi se za ruce....  :) Ale jaké bylo to PRVNÍ rande, to už fakt nevím...

Náš PaPrdek si ho taky nebude pamatovat.  A tak jsem jeho první "rande" s Julinkou zdokumentovala.....Jednou mu tu "pohádku" ukážu :)..... 
(Hodím mu jí za 15let na jeho fejsbůkový profil. To mě - oba - pochválí :)!!!














A co vy, pamatujete si první rande?
Krásný den....
Kat....

PS: Děkuji úžasné rodince: Karoli, Tomovi a Julince, že jsou... :) A taky děkuju té mojí rodince...

8 komentářů:

  1. to je dokonalý ! :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto parádní první rande našich ratolestí!
    My děkujeme Tobě a Tvojí rodince, že jsme mohli být u toho a stali se tak celebritou Tvého blogu :)))
    pa, Karoli

    OdpovědětVymazat
  3. Na své první rande si nepamatuji, nebyl nikdo, kdo by to zdokumentoval. Škoda. Bezva nápad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je lepší si nepamatovat... :)
      Děkuji.
      Kat....

      Vymazat
  4. Ty jsi mi vtipálek! :D jahodovaluccy.blogpot.cz

    OdpovědětVymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.