čtvrtek 21. srpna 2014

Proč máme "PaPrda"?

Otázkou není PROČ máme děťátko. To je snad jasný každýmu. 
Po svatbě nám ho doručil čáp. Nikoliv expres, ale do vlastních rukou. 
Otázkou je, proč mu říkáme PAPRD.

To bylo tak: 
Když jsme zadali do přírodního systému objednávku na mimi, kterou nám schválili hned na poprvé, přišlo nám avízo, že je potřeba vybrat jméno. Času je prý dooost, tak nějak devět měsíců. 
No, to se řekne, vyberte jméno... 
JENŽE: když nevíme, jestli nám svrchu přidělí onu nebo onoho? 

"Hele, když je času dost, nebudu to hrotit." odložila jsem tuto povinnost. 
"A no jooo, tak prokrastinuji." odpovídala jsem v duchu psychologům, kteří by takto šeredně označili mojí lenost.
"Já to jméno vyberu, až jak se bude hodit k tomu miminku."

JENŽE: jak s tím miminkem navázat vztah? 
"Co, Ty moje embryo, jak se dneska máš?"

Bylo potřeba toho človíčka nějak pracovně označit :).

Chtěla jsem udělat manželovi radost.... a vybrat pro miminko pracovní pojmenování, které bude nějak spojené s ním, tedy s manželem.

A můj manžel, má  - jak to jen říct kulantně - nozdry jako kráva. Teda jako kobyla.
Asi takhle nějak: 


zdroj

Je to zkrátka dědičné..., je to prostě rodinný rys...
A tak jsme se v záchvatu smíchu usnesli, že holčička bude NOZDRA. 

A proč je chlapeček PaPRD? 
Spojení s manželem je zřejmé....PRDe jsme mu říkat nechtěli...

A tři poznámky na závěr: 

  • mít miminko, které hezky prdí, je fakt výhoda. Nevíme, co je to kolika.
  • nevím, jestli je prdění dědičné.
  • naše miminko oslovujeme jeho pravým jménem, které jsme s láskou vybrali. A o tom, jak jsme vybírali jméno, někdy příště :)


Krásný den...Kat....

14 komentářů:

  1. Tak tento článek mě moc pobavil :D Hlavně tedy o zadání do přírodního systému :D... A že bylo schváleno napoprvé, to nezbývá, než gratulovat :-))

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za gratulaci. A protože je PaPrd moc hodné miminko, slibujeme mu ještě Nozdru. Snad nám přírodní systém vyhoví :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  2. To nemá chybu ... Nozdra a Paprd :D
    To kdyby mělo být miminko dočasně pojmenované po mamince, hodilo by se označení "Jiskra" nebo "Šmrnc" :)
    Hezký večer, Karoli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karoli, Ty umíš vždycky pohladit. Děkuji....
      Krásnou šmrncovní "Jiskru" máte vy. Však s ní taky PaPrd randí...
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  3. :))) no jesteze nemate holcicku, Kat, ta az by to nekdy zjistila, jakou ma peknou prezdivku, tak by z toho mohla mit trauma. Jinam zname take mely prezdivky, pamatuju si "Krevetka", to mi prislo moc mile, navic to maminka rikala vzdycky s takovou hrdosti :) mej se krasne, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru... Souhlasím... :))))
      Vidíš, "Krevetka" je inspirující. PaPrdkovi slibujeme ségru...., tak mám možná pracovní název :)
      Krásný den.... :)
      PS: Už máš cestovní horečku?
      Kat....

      Vymazat
    2. Ahoj Kat :) na cestovni horecky moc netrpim, ale kdyz jsem zjistila, ze let Praha-Kodan zabere asi tak hodinu a letadlo leti 800 km/h ... asi si dam pred cestou panaka :))) V.

      Vymazat
  4. No ja mám dvoch PaPrdov a neviem kde mi hlava stojí. Ale blahoželám. Ja som sa tiež tešila na svojich drobcov aj keď kolo druhého mi do pôrodu hovorili že bude dievčatko, takže po pôrode ostal šok a nemohla som prísť na meno. Ale nakoniec sme dali po priateľovom dedkovi. Ešte raz blahoželám


    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejka, tak to je prekérní situace :).... Ještě že druhý chlapeček není třeba Barbora :)
      Máš hezký blog...., už jsem se připojila...
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  5. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog na GA
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ať se dá jméno jaké chcete, stejně se bude dítěti časem říkat přezdívkou. Často vystihující jejich hlavní vlastnost, či schopnosti. Proto vnučce říkáme "Ječivka" a vnuk je "strýc Pepin".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strýc Pepin... :) Takového mám synovce :) A našemu Štěpánkovi děda říká Pepane..., tak se to ujalo :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.