pondělí 13. října 2014

Zásnuby v Římě

Byla jsem s ním docela krátce. 
Měl narozeniny a já se chtěla blýsknout...
ŘÍM, přišel ten spásný nápad! K svátku pár dní před narozeninami Baedekera, k narozeninám dvě letenky do Říma. Jasný, jedna pro mě.



Den D pomalu přišel. Poslední pracovní oběd, výborná treska s nivou... Zítra už bude pozdní oběd v Římě. A protože je to láska jako trám, třeba mě požádá o ruku a dá mi ten démant. Juch...

"Není mi nějak dobře." zněla odpověď na otázku k nedojedené večeři. 

"Asi cestovní horečka." znělo stydlivé vysvětlení, když jsem se v jeho bytě už po dvanácté vracela z toalety opuchlá a s rudýma očima. 
Chápete?? Fáze vztahu, kdy se odličuju skoro až pod peřinou, abych ho nevyplašila. A já už dvanáctkrát dřepím na hajzlu. Kdyby jenom to!!!
Já se nepoznávám. To mám takovou trému??
zdroj
 V nemocnici měl můj zubožený stav výhody. Brali mě všude přednostně a nejdřív jsem jezdila v křesle, potom už na lehátku s mističkou ve tvaru ledviny u obličeje. 
Ta tréma je svinstvo, říkám si. 
"Jeee, já potřebuju..." stíhám oznámit a zřízenec brzdí u WC pro invalidy. Křeče v rukou mi nedovolily vůbec nic, tak přispěchal ON, co jsem s ním byla docela krátce. 
V tu chvíli je mi to u řiti. Doslova. 

"Otrava treskou." slyším zdáli a do ruky mi vede hadička. Nejde to ale dokázat, všechny vzorky jsou v hajzlu. Doslova. 

Letenky propadly, zásnuby v pr*eli. Prosrala jsem to!!! Doslova.



Dá se říct, že fázi "Už před sebou prdíte?" jsme přeskočili. A když vydržel tohle, musí si mě vzít! 

Když se mého manžela zeptáte, co ode mě dostal k prvním společným narozeninám, s tváří gentlemana odpoví: "Hovno."

A co vy? Nějaké zážitky z počátků vztahu?
Krásný den...Kat....

PS: Démant jsem nakonec dostala na nejroztomilejším místě, které už dnes neexistuje.

28 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Viď, Baru :)
      Děkuji za přečtení...
      Parádní den...Kat....

      Vymazat
  2. Kat :))) muselo to byt priserny, ale ja se proste musim smat :)) jeste jak manzel popisuje ten darek :)) mej se krasne, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joooo, Veru, je dobře, že se směješ. Já se smála a směju taky... :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  3. To mě mrzí, že to takhle podělalo :/ Příště to určitě vyjde :))

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivet, jsi hodná, že Tě to mrzí... Ale když ON překonal tohle a neutekl ode mě, věděla jsem, že je to ten pravý... :) Řím jsme si od té doby nenaplánovali, ale jednou to klapne :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  4. Smát se cizímu neštěstí se nedělá - já vím, ale u čtení jsem se tlemila jako blázen, nedokázala jsem to ovládnout - kajícně se přiznávám!! Výborně napsáno!! R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renyny, za to, že ses přiznala, Ti odpouštím :))) Je dobře, že se směješ..., k smíchu to zkrátka je a smích léčí.
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Milá Biela Mačka, ďakujem.
      Prajem krásný deň :) Kat....

      Vymazat
  6. Haha, to nemá chybu :-D
    Váš vztah byl prověřen treskou :-D
    Vlastně díky ní jste manželé :-D
    Ať žijí tresky!
    Veselý večer, Karoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karoli, ano, zkažená treska má velký podíl na našem sňatku... A musím říci, že - i když ryby miluju - tresku jsem od té doby neměla :D
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  7. Tomu se říká romantika! :D aspoň sis ale muže prověřila v té nejhorší situaci a zvládl jí teda bravurně ;) sice sis musela v té chvíli asi hodně protrpět, ale aspoň máte vtipnou historku z natáčení :D a chtěla bych vidět výrazy těch, kterým muž s ledovou tváří odpoví "hovno" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lištičko. Přesně jak píšeš...., romantika jak blázen. Nic není náhodou, takže tahle prověrka měla prostě přijít :D
      A když si vzpomenu, jak jsem se za několik hodin probudila a ON tam vedle mě seděl...., bylo to jak z filmu. No, pak si ho nevezmi :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  8. A já před ním prdím, zvracím, brečím a furt si mě ne a ne vzít... :(:D Nemáš lepší návod? :D Jinak máš chlapa úžasňáka teda! :) S velkýma nozdrama. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se po*rat :) Mně se to teda doslova nepovedlo, ale obsluhu kolem musel zařídit.... A asi to bylo neodolatelné... :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  9. Moc vtipne. A ani jste nemuseli jezdit na predsvatebni cestu proverit si vas vztah, takovy zazitek neprekona nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je to tak... :)
      Zkrátka nic není náhodou :)....
      Krásný den...Kat....

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.