středa 29. dubna 2015

Máme Mařenku

No jo.... 
Přišla k nám v únoru. Je velká a modrá. 

O tom, že Neža už nám nestačila, jsem psala tady. A tak se Neža odstěhovala do Dačic. Je o ní dobře postaráno, to jsem si jistá. Pán, co si pro ní přijel, na ní s láskou hleděl, a zamilovali se do sebe...


A tak máme Mařenku, kam se vejdeme všichni a ještě zbývá místo .... aspoň pro dva. 
Když ji řídím, připadám si jako autobusák v pohodlném kokpitu luxusního "Fun & relax".
Hezky pluje....
A taky má dva hlídače. 

Julinka

Jiříček
Nevím, jestli hlídají Mařenku, nebo nás.... Najezdili se mnou už statisíce kilometrů (NEPŘEHÁNÍM) a nikdy nepoznali bouračku. Hlídají zkrátka dobře...

A co vy, jaký máte vztah k autům? Taky jim dáváte jména?
Krásný den...Kat....

8 komentářů:

  1. Ahoj Kat, my mame ted auto pujcene, rikame mu Fiatek :) a do noveho auta, ktere planujeme, uz mam nachystaneho hlidace - krysu Ruprta :)) takze v tom nejste sami, taky mame jmeno a hlidace :) mej se krasne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, děkuju. Jsem ráda, že v tom nejsme sami :)
      Tak vám přeju, ať nové autíčko hezky slouží a Ruprt hlídá vás i auto... :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  2. Samozřejmě, že naše auta mají jména. Podle barev- Hrášek, Meruňka, nebo podle jména,které bylo v kalendáři v den nákupu: Hynek, Bohuš. Přinejhorším podle značky, jako třeba Oplík. Dcera měla Drakouše, kterého brzy podle jízdních vlastností přejmenovali na Vrakouše. U nás doma se pojmenovává všechno, viz : http://atakseptam.blogspot.cz/2015/02/a-jak-se-bude-jmenovat-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No jsem ráda, že nejsme sami... :)
      Já dávám jména, jak to cítím....a taky, aby se to hodilo.
      Váš Kašpar je originální...... :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  3. Milá Káťo,
    řízení auta je mým koníčkem a ačkoli máme "kombíka", tak když někam cestujeme (já, manžel a dítě), stejně mám pocit, že je tam málo místa (asi jsem se rozmazlila při jízdě "kombíkem" ve dvou)...
    V budoucnosti asi pořídíme Avii :-D
    K novému autíčku gratuluji a přeji jen samé šťastné kilometry!
    pa Karoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karoli, děkuji děkuji.... :)
      Jojo, taky už jsem uvažovala o dodávce... :D. Naštěstí máme auto, kam se může vejít 7 lidí, tak snad se v budoucnu poskládáme....
      Krásný den a řízení zdar... Kat....

      Vymazat
  4. ahoj Kat, já se taky hlásím do klubu pojmenovávačů aut... Ford Ka byl Fanouš (přivežen z Francie - na autě byla nálepka Francoa něco..-takže česky Fanda) teď mám Citroen C3 - 2C v názvu - jméno má Cecil :) Se mnou v autě jezdí Nýny první kecky a plyšový tygr z medvídka Pú, kterého jsem našla před četnickou stanicí v Saint Tropes (ten se mnou v autě jezdí už 16tý rok) :)
    Přeji dalších statisíce kilometrů bez nehody!! :) Krásný den, R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renyny, jsem ráda, že nejsme v klubu sami.... Páni, tygr ze Saint Tropes...., to je teda suvenýr!!!!
      Tak ať Tě chrání dál a dál....
      Krásný den....Kat....

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.