pátek 1. května 2015

Jedna prvomájová...

... procházka ...




Dneska je první máj... A u nás hned od rána pršelo. Takový ten májový deštík.
Vzala jsem gumáky a šla s Oliverem na procházku... Užili jsme si to. MOC... 


Oliver se nechtěl fotit

A i když se počasí i několik lidí mračilo, krásu prvního máje nic nezkazí :)


Na tohle koukám z okna

Čtyřlístek hledám skoro každý den... Nikdy jsem ho nenašla :(
Další skvost před domem





Tak nezapomeňte ... dnes na polibek..., ideálně pod rozkvetlou třešní...

Krásný prvomájový den...Kat....









9 komentářů:

  1. Pekne fotky :-). Z clanku citit prijemnu jarnu naladu.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to nalazenec útulkář...., tak si ho hýčkáme :)
      Parádní den...Kat....

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) a s tím hledáním čtyřlístků to mám úplně stejně :D Taky ještě čekám, až svůj první najdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti neboj, my se dočkáme :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
    2. Pár hodin potom, co jsi mi to sem napsala, jsme byli na procházce... a já ho našla, na své narozeniny!!! To je prostě neskutečné, jak ten vesmír funguje <3 Challenge "Najdi svůj první čtyřlístek" do 24 hodin od tohoto komentáře? :D Měj se krásně :)

      Vymazat
  4. Krasne fotky, hledani ctyrlistku me preneslo do detstvi. Jednou jsem jeden nasla, ale to uz je davno a netusim, kde je mu konec. A Oliver je roztomily, i kdyz se mu nechce do foceni :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, včetně vážného Olivera :-)
    Karoli

    OdpovědětVymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.