úterý 29. září 2015

KOSTITŘAS. Začínám hubnout.

Je na čase, abych šla s pravdou ven. 
Jsem jaksi při těle. 

Mohla bych se chlácholit tím, že jsem 2 měsíce po porodu a za mojí nadváhu může těhotenství. Ale není to tak. Při prvním těhotenství jsem všechna nabraná kila nechala v porodnici, dokonce ještě kilo navíc. Při druhém jsem si domů přinesla asi jen dvě, která už jsou pryč. 


To nejsem já. Zdroj.

Musím s pravdou ven. Prostě jsem se vyžr... vyjedla. Nejvíc před druhým těhotenstvím. Můj chlap mi kupoval čokoládičky se slovy: "To potřebuješ na nervy." A já mu tajila, že žádné nervy nemám, že to naše první dítě je tak hodný, že si s ním opravdu užívám dovolenou. 
Musím s pravdou ven. Za moje kila může můj chlap!!!

Co teď s tím??!!
Chci se dostat znovu tam, kde jsem byla, když jsme se poznali. A to je - takzvaně - před dvaceti kily. Jo, nelžu a nesmějte se. 

Takže: zahajuju akci KOSTITŘAS, neboli boneshaker (ať jsme trochu mezinárodní).

A co že mě (a vás) čeká? 
V článcích pod názvem KOSTITŘAS se vám budu svěřovat, jak mi to hubnutí jde. Přidám nějaké tipy, svoje zkušenosti, a možná...., ale fakt jen možná i svoje fotky. 

A od vás chci teď vědět, jestli máte nějaké zaručené fígle, jak zhubnout... :)
Tak kilům adié...a vám krásný den...Kat....

35 komentářů:

  1. Držím palce a jdu do toho na dálku s tebou! Třeba když se neumím namotivovat sama, virtuálně ve dvou to půjde lépe... :-) m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, Marci!!! Beru... Takže držím palce i já Tobě!!! Ve dvou to určitě půjde lépe!!
      Hubnutí zdar!!! :) K.

      Vymazat
  2. Kači, já se směju s každým tvým článkem..:) Hubnu celý život..takže tio držím pěsti.. ale myslím, že si pořád kočka!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, moc děkuju za kompliment. Kočka určitě jsem :), jen jaksi vypelíchaná a při těle :)))
      Děkuju za pěsti, snad to půjde :)
      Krásný den, Ty kočko! K.

      Vymazat
    2. Žádná vypelichanááá, kecko :)
      Jsem v tom s tebou, pečivo vynechávám už delší dobu - občas hřeším žitným a hlavně - něco sladkého o víkendu že? :) jinak doporučuju hodně pít - vodu s citrónem, pokud ne čistou a bylink. čaje. Hodně pomáhá i vynechání kravského mléka, ale to už jde opravdu do tuhého..
      a běháním to jde velice rychle, a když ne běh tak zkusit třeba nordic walking s holema..dobré na zádíčka a tak vlastně na všechno :)
      Tak držím pěsti!!!

      Vymazat
  3. Kdo dneska nehubne?:) Těším se na články a ráda budu hubnout s Tebou:) A můj nejosvědčenější tip? Jíst 3 jídla denně a nic mezi tím. Žádné uzobávání, chození do ledničky...A člověk se pak o to víc snaží aby na těch 3 talířích měl opravdu všecko co potřebuje, ale neměl do dalšího talíře hlad:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ráďo, máš pravdu, kdo dneska nehubne? :) Ačkoliv znám pár takových šťastlivců.....šťastlivkyň :)
      Hubnutí spolu BERU!!! a těším se na "spolupráci". Děkuji za tip, uzobávání je opravdu peklo!!!
      Krásný den na sever. K.

      Vymazat
  4. Mně pomohla krabičková dieta..jídlo 5x denně. Vlastně jsem jedla víc než kdykoli předtím( jen ty čokoládky jsem vynechávala). Jedno jídlo bylo vždy sladké, tak to docela šlo!...Ale leze to do peněz a já sama nejsem schopná si to doma pravidelně připravovat..a JOJO efekt se pomalu dostavuje..v zimě to schovám pod svetry a hned zjara jdu zase do krabiček...ale spíš bych měla vyrazit ven, chodit, chodit nebo i běhat...ach..proč jsem tak líná???..držím palce a přeji krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, děkuju za tip.... :) Krabičky si budu muset "vyrábět" doma. To víš, matka na mateřské...
      Jojo, chůze je fajn, běh miluju, ale líná jsem taky :)
      Tak se drž a přeju krásný podzim bez jojo efektu. K.

      Vymazat
  5. Čau kato, no to je téma pro mne. Ja mam 8mesicu po porodu a ze 30 navíc se mi podařilo shodit 20 ale ty šly sami a pred 5 měsíci se to seklo. Nejdřív jsem si teda myslela ze se zasekla váha, ale nezasekla!! Mam tedy stále 10kg plus a obrovskou vestavěnou skříň, která je plna hadru o dvě az tři čísla menších.. Například džíny mi jsou jen jedny ale nesmím se v nich ohýbat, což je ted náročný když dítě leze a začíná se stavět... Blby je ze neumím držet dietu ani jist zdravé či přestat jist po 17.h. Nemám na to pevnou vůli a dobre jídlo je pro mne vším. Co se tyče cvičeni a sportu, tak za posledních pět let jsem byla držitelkou několika členských karet do nejrůznějších fitek i těch "prestižních" (rozuměj předražených), které jsem nakoupila vždy po Vánocích a využívala v lednu max v únoru a po zbytek rok si nadavala co vse jsem za to mohla mít. Ted momentálně žádnou kartu nevlastním a to jen díky malé maki neboť jsem si uvědomila ze jsem ve fázi 2 kdy nestačí jen karta ale je treba ke každému cvičeni i Hlídání a to nemám!! Takže ted jsem odkazaná jen na tvém blogu a doufám ze se to brzo vyřeší a budem zase jako nudle!!! Maki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maki, Ty musíš být krásná s 10ti kily plus. Konečně je Tě vidět!!! :)) I ne, chápu, člověk chce být tam, kde byl, viď? A jde to, neboj.... Věk ani porod roli nehrajou... :)
      Hmmm, tak s kartama do fitek jsme na tom podobně!! Mám doma ještě jednu, která je pozastavená....a od ledna mi vyhrožují zase aktivací. A s hlídáním jsem na tom úplně stejně. Mám jen jednu "babičku" a ta bydlí 250 km daleko...
      Ale zatím jsem optimista a věřím, že za rok budu zase jako laňka :D
      Hubnutí zdar, to dáme.... K.

      Vymazat
    2. Souhlasím s Kačkou, Makouši, konečně tě musí být vidět :) Jinak dodatečně gratuluji (se zpožděním, nojo, ke mě se to nedoneslo) :)

      Vymazat
  6. Ahoj Kat, ja bohuzel neporadim, s vahou bojuju od puberty taky, ale presne opacne - nesmim hubnout a jde mi to pritom vyborne. Ted jsem na celkem idealni vaze, ale staci vic stresu a sup, dve kila dole :-/ drzim na to bodovou dietu - co vidim, to zbodnu. A vyhybam se prazdnym potravinam, jako je treba bile pecivo. Drz se, budu aspon fandit :) V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru!!!! Neser....!!! :))) (Promiň:) )
      No jo, asi ani Tvůj boj není příjemný... ALE - Bodovou dietu jsem držela....a vidíš.... Je ze mně špekáček. S prázdnými potravinami máš naprostou pravdu, tím jsem svůj "boj" zahájila.
      Děkuju za fandění...to dám!! :)
      Krásný den za louži... :) K.

      Vymazat
    2. To hubnuti je horsi, fakt - nechci se zase prat s chudokrevnosti a byt maly chcipacek, co ho ofoukne a uz musi zustat v posteli :))

      Vymazat
    3. Jejda, já taky trpím anémií, ale hubnout mi nezakázali :)
      Tak se opatruj a něco zbodni i za mě :) K.

      Vymazat
  7. Ohoho! Já sem se taky hrozně vyžrala, ale ne po porodu, ale po tom, co jsem sekla se sportem a s jídlem jaksi...ehm...ne. Pomalu ale jistě jsem se vypracovala na šílenou váhu (plus ještě to máme i v rodině, ale to jídlo je stejně největší díl) Takže super a na dálku jdu do toho taky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, Áňo, těším se na spoluhubnutí...!!!
      Budeme se držet navzájem :) K.

      Vymazat
  8. Právě dneska mi vtipný pan doktor v cévní poradně řekl, že křečový žíly už mám delší dobu, tak s nima ještě nějaký čas vydržím. A prý musím zhubnout- cha cha chá- nebo pode mnou praskne operační stůl!
    Takže taky uvažuju dost vážně o hubnutí. Snad mě budeš něčím inspirovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marci, tak to držím palce, ať je s žílami vše OK!! A pokud Tě s hubnutím budu inspirovat, budu moc ráda :) K
      Drž se...Kat....

      Vymazat
  9. Pozdravujem , dnes som objavila tvoj blog. A jednoducho waw. Ja som Peta a pred pol rokom sa nam narodil druhorodeny Misko. Aj ja sa pridavam , snad to aj s tym pecivom pojde. 7 KG pri dvoch detoch naviac. Aspon 4 by mohli ist dole.hura do toho.peta Slovensko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Peťo, vítej v klubu!!! Těším se na spoluhubnutí :)!!!!
      Krásné dny.... Kat....

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.