úterý 22. září 2015

Tchýně

Onehdá jsem si kupovala kafe "to go" a pan barista se mě zeptal: Jak se dneska máte? Říkám: Moc dobře, přijela tchýně. A pan barista se začal chechtat. 
Že prej tchýně a uzený nejlepší studený. 




Protože když se řekne "tchýně", zní to ... nic moc, že jo? A těch vtipů na ně.....
Znám jednu tchýni, co mojí kamarádce otevírá skříně, šmejdí v kuchyňské lince a kontroluje pořádek. Všude!

To by si moje tchýně mohla zkusit!!! Za prvé nemám skříně. Mám šatny a v těch se fakt vyznám jenom já. A za druhé, jestli to zkusila a kontrolovala pořádek, musela se smířit s tím, že bude jezdit k nám..., do domácnosti s dvěma malými dětmi, velkým psem a línou matkou :). Čili - z podlahy se u nás najíte, ale nesmíte koukat, co všechno se vám na sousto přilepilo. 

Moje tchýně přijela 10 dní před termínem porodu druhého synka. To aby se měl kdo postarat o toho prvního, až se mnou manžel bude tlačit (viz tady). No jo, jela jsem hned za tři dny... A když jsem se vrátila z porodnice, nejen, že to první dítě bylo čisté, najedené a nemělo nudli u nosu, ale v CELÉM domě byla umytá okna!!! a vyprané a vyžehlené všechno prádlo!!!

Moje tchýně bydlí 250 kilometrů daleko. Já to (i díky výše zmíněnému :)) ) považuju za nevýhodu. 

Moje tchýně, když přijede, vaří a peče a vaří..., takže jsme si museli koupit další mrazák, abych ty ňamky mohla zamrazit. Potom, jako když najdu... 

Přesto mě moje tchýně ser... štve! 




Vypadá líp než já!!!

A co vy, nějaké pikošky s tchýněmi (cizími samozřejmě)?
Krásný den...Kat....

PS: Děkuju Miluško :)

16 komentářů:

  1. haha, tak to se máš... a ještě k tomu nevypadá tchýňovitě ani trochu:)))
    Můj 24 letý syn si minulej tejden namazal džem na palačinku, znechuceně se zvednul a se slovy: ty kupovaný marmelády se nedaj žrát, to nemáme už žádnou od babičky?" odkvačil k TCHÝNI pro domácí rybízovku:) takže mě občas taky s....:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) dítě jedno nevděčný!!! :))
      Neboj...., myslím, že mě za pár let čeká něco podobného :)

      PS: Marmeláda se dá dělat doma??? :)))))
      Parádní den...K.

      Vymazat
  2. Můj zeťák Jirka tvrdí, že slovo tchyně vzniklo zkřížením dvou slov-tchoř a svině. Ale jen mě škádlí, myslím, že se máme docela rádi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))), tak to jsi mě dostala!!! To musím svojí tchýni říct.
      Tak zeťákovi zdar.
      Krásný den. K.

      Vymazat
  3. :)))) to je krasne, Kat, mela by k vam jezdit casteji. Ja zatim tchyni nevedu, ale s pritelovou mamkou se sneseme v pohode (alespon zatim :). Mej se krasne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Veru, měla by jezdit častěji... Potřebuju ještě vytepovat gauč, znovu vyprat a vyžehlit, pohlídat děti, uvařit, převlíct peřiny, uklidit šatnu, umýt schody...
      Jojo, není nad dobré vztahy :) Tak ať to s přítelem i mamkou báječně klape :)
      Mávám....K.

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.