pondělí 5. října 2015

KOSTITŘAS - hubnu, aneb 2 maličkosti na začátek

Minule jsem šla s pravdou ven. 
Jsem prostě tlusťoučká ... a chci zhubnout. 

  • Abych se líbila sama sobě, 
  • abych se líbila svýmu chlapovi (přece jen vyhlíd' si mě v jiné konfekční velikosti)
  • a právě - abych nemusela vyhazovat plnou šatnu hadrů, v kterých bych ještě ráda udělala parádu.

Takový mám bílý


Některé z vás psaly, že do toho jdou se mnou. SUPER!!! Jsem moc ráda a těším se na spoluhubnutí :)
Vzhledem k tomu, že jsem po porodu a kojím, nemohu začít hubnout jako ďas. Takže moje cesta bude pozvolná a opravdu příjemná. Tak jdeme?

Na začátek pro vás mám 2 maličkosti, které nebolí. Vážně nebolí a  - alespoň na mě - mají velký účinek.
Jenže než s čímkoliv začneme, je dobré si říci, kde jsem teď, kam chci dojít a kdy tam chci být.
Takže jsem z pod postele vytáhla váhu, koupila do ní baterky, oprášila ji, abych viděla na display a stoupla... Tu děsivou cifru jsem si napsala do diáře. Pak jsem vzala krejčovský metr, stoupla si před zrcadlo a změřila: 
a) obvod kolem prsou
b) obvod pasu. To by měla být ta nejužší část na našem trupu. Pokud je to těžko rozeznatelné tak jako u mě :)), je to zhruba v místech, kde končí žebra.
c) obvod břicha. Měří se 2-3 cm pod pupíkem.
d) obvod boků/hýždí. To je ta nejširší část na našem těle :). 
e) obvod stehna nahoře. Měřím nejširší část.
d) obvod stehna dole, tedy nad kolenem. 
Pro zajímavost jsem přidala obvod lýtka a obvod paže, zhruba v místech, kde mají lidé triceps. Já tam teď mám pytel na brambory. 
Takže vím, kde jsem. Uf. A kam chci dojít?? Jak jsem psala minule, chci být tam, kde jsem byla, když jsem se potkala se svým chlapem. A to je zhruba 20 kilo dolů a 20 cm přes boky. (No, když to teď čtu, to je hrůůůůůza!!!!) A kdy chci být u cíle? Vidím to na rok. 



A teď ty 2 maličkosti, kterými jsem začala. 

  1. Cvičím na posílení pánevního dna. To je důležité pro všechny ženy, nejen pro ty po porodu. Pokud se cvičí dobře a pravidelně, má i obrovský účinek na břicho. Povislé bříško se zploští a pomalu a jistě se začne rýsovat. Věřte mi :) Jak cvičit pánevní dno napíšu v příštím článku. 
  2. Vynechala jsem z jídelníčku pečivo. Každý trenér, výživový poradce i ten, kdo se věnuje cvičení, vám řekne, že za minimálně 70% (ne)úspěchu může strava. V dalších článcích se proto budu věnovat i stravě a co vůbec jíst, když nemohu posnídat svůj oblíbený křupavý rohlíček s máslem. 
Dost už bylo psaní...
Tak co, kolik nás bude? Jsem zvědavá na vaše cíle :)

Kdo do toho jdete se mnou a chcete se na cokoliv zeptat, nebo mi napsat váš cíl soukromě, pište na katerapie@gmail.com

Těším se... 
Krásný den...Kat....



8 komentářů:

  1. Ahoj Kat, jsi sikulka :) ja teda pecivo jim, ale snazim se ho nejist kazdy den a taky jist jen to s hodne seminky a tmavsi (opravdu s zitnou moukou, ne karamelem apod.) - i brisko je vic spokojene :) tesim se na popsani cviceni - ja kdyz se dokopu, tak delam pilates, ten je uplne super :) mej se krasne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru. To Ty jsi šikulka!!! Pilates je super!!! Taky ho snad zařadím do denních aktivitek...
      Mávám za louži... :) K.

      Vymazat
  2. Přidávám se k tobě! Právě jsem se na sebe zdravě nas.....:). Doteď jsem se omlouvala, že to mám po porodu ( 9měsíců...blboooooooost:/, všechno jsem nechala v porodnici a díky poporodní depresi jsem shazovala vesele dál,prostě jsem si kila znova vyžrala), že začnu od zítřka, že začnu až po všech oslavách atd atd.Každá to známe. Co se týká jídla,nemám absolutně žádnou vůli. Nejsem na sladké, zato když vidím sušené šunky,klobásky,brambůrky, chlebíčky neudržím se.
    Mám stejný cíl,jako ty- abych měla zhruba stejně, jako když jsem se poznala s manželem. To bylo cca 57kg...teď 65..Blee..Ono to není moc,ale necítím se dobře a ty špekouni na břiše a ruce jako zápasník se mi vůbec nelíbí. Držím nám oboum pěsti! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Luci, SKVĚLÉ!!!! Už se na nás těším!!! :)
      Nezoufej, já se vyžrala ještě víc! Já jsem - bohužel - na všechno. I na sladký, i na chlebíčky...., prostě žraní BYL :))) můj koníček. Ale to dáme, co???
      Tak se drž a hubnutí zdar!!! Kat....

      Vymazat
  3. Ahoj Kat, tak první dva body bych splňovala jakž takž. Pánevní dno cvičím při józe a pečivu se snažím vyhýbat. Jím kdyžtak jen takový ten hrozně těžký, balený žitný chleba. Ten já ráda:) Držím palce a sleduju Tvoje hubnutí i nadále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ráďo, no Ty jsi přímo vzorná!!!
      Děkuju za sledování, drž mi - nám - palce!!!
      Zdravím do lesa! :) Kat....

      Vymazat
  4. Wau, obdivuji tě, taky si tím teď procházím a přesně kvůli tomu, abych se líbila sama sobě a taky abych zpevnila postavu, jen nemám takovou pevnou vůli a to srdce vynechávat pečivo :(( A vůbec strava je pro mě jeden velký problém, jelikož jídlo prostě miluju a diety moc držet nezvládám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Malá Dominiko :) Já diety taky nesnáším....Jakmile bych si řekla, že prostě držím dietu, tak je konec :) Prostě i hřeším a nějaká ta dobrota do mě sklouzne :).... Jinak bych nepřežila. Ale to pečivo mi kupodivu nechybí....
      Tak držím palce, ať máš tělo podle představ. Občas se ozvi, jak to jde :)
      Krásný den...K.

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.