středa 21. října 2015

KOSTITŘAS. První měření.

A je to tady! 
Jdu mrknout, jestli ten KOSTITŘAS má efekt. 


zdroj

Než sem napíšu čísla, chci jen připomenout, co ne-dělám. Měsíc po porodu jsem se změřila, zvážila, zhrozila... a rozhodla se s tím něco dělat.
  • Ze svého jídelníčku jsem vynechala pečivo. Nikoliv mouku. Těstoviny například jím. Zároveň občas hřeším v podobě čokolády, šlehačky, pudingu, sladké limonády. Během doby mého "hubnutí", jsem absolvovala 3 oslavy, kde jsem ochutnávala všechno :)
  • Když mi čas dovolí, cvičím na posílení pánevního dna
  • 2x jsem byla na józe. 
NIC VÍC. Běhat a posilovat zatím nemohu.

Měřila jsem se po dvou měsících.
Váha - úbytek 7,2 kg.
A úbytky na objemu
Prsa - 6 cm
Pas - 11 cm
Břicho - 6 cm
Boky - 7 cm
Stehno nahoře - 6 cm
Stehno dole - 4 cm
Lýtko - 1 cm
Ruce - 2 cm

Za ty dva měsíce jsem spokojená. Je ale třeba zdůraznit, že jsem 3 měsíce po porodu. Ačkoliv všechno, co jsem nabrala v těhotenství, jsem nechala v porodnici, tělo se ještě srovnávalo. Bylo nalité vodou, tukem potřebným k ochraně miminka atd. Navíc kojím. Proto jsem "ubyla" docela rychle a relativně bez práce. Jen bez těch rohlíků :))) 
Teď to bude horší. Úbytky se zpomalí. Teď přichází na řadu pevná vůle a je na čase začít dělat něco navíc...

Vydržíme???
Všem, kdo jste do toho šli se mnou, držím palce, ať jsou výsledky vidět!!!!
Za vaše milé maily se zkušenostmi, recepty atd. MOC DĚKUJU!!!
Krásný den...Kat...

PS: Byla jsem výsledky oslavit. Dala jsem si panini a indiánka :)))


24 komentářů:

  1. Gratuluju, paráda, doufám, že mi to půjde na jaře taky tak rychle dolů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Haničko :) A neboj, určitě to půjde...!
      Drž se... Mávám....Kat....

      Vymazat
  2. Jééé to je super úbytek! Držím palce s pevnou vůlí, to je to nejhorší! :-) A oslavit se to musí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pevná vůle není úplně moje kamarádka.... Ale tentokrát se skamarádíme a ty špeky pokoříme :)
      Drž se s hubnutím, Áňo :) Kat....

      Vymazat
  3. Kat, vydrzis, ver tomu a bude to tak :) ja na vahu nevlezla uz nekolik mesicu - mela byt na hotelu na dovolene a nebyla :)) ale je mi dobre a kalhoty mi jsou akorat, tak snad vse OK :) mej se hezky, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru. No pokud se Ti nesráží kalhoty, je všechno v cajku!! :)) Mně se právě srazila celá šatna :( :))
      Krásný den za louži...K.

      Vymazat
  4. Problémem při hromadění může být parazita

    OdpovědětVymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.