pondělí 26. října 2015

Málem...

Přežila jsem Egypt. Žádná Faraonova pomsta nepřišla. 
Přežila jsem Indonésii. A tomu se dost divím. Když jsem viděla, jak domorodci (ne)řeší hygienu příborů... V hotelu při snídani si jeden ukrojil máslo nožem. Tím, co tam ležel právě k tomu účelu. No, a pak ten nůž olízl a položil zpátky. Já už měla máslo na talíři, ale kdoví, kolik takových domorodců přede mnou bylo. 
Přežila jsem Koreu. Žádná otrava bourcem morušovým... Jo, jeho larvy se tam jí. Ale já je nejedla. Za prvý jsou na pohled strašně ošklivý a za druhý, když se vaří, smrdí to jak bolavá noha po celý čtvrti. 


zdroj
Jediný, co jsem málem nepřežila byla smažená treska a pro*rala tak zásnuby

A teď jsem málem nepřežila bacílek, který PaPrdek přinesl ze školičky. Střevní chřipčička postihla všechny. Nás dva dospěláky až za dva dny po PaPrdovi. A řeknu vám, že dva trůny v domě byly málem málo. Obzvlášť, když je mezi nimi 26 schodů. Uvažovala jsem, že k těmhle účelům pořídím požární tyč. Ale, zase jak bych šplhala - v případě nutnosti - nahoru. 
Hmm, zůstanu u schodů...
Málem jsem to nepřežila, protože starat se k tomu o miminko... Ještě, že přijela babička s dědou z Moravy. 

Krásný den...Kat...



2 komentáře:

  1. Jaaaaj, Kat, jesteze pomohla rodina - davejte na sebe pozor a brzo se uzdravte =-* V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veru, moc Ti děkuju!! :) I Ty na sebe dávej pozor :) K.

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.