čtvrtek 21. července 2016

Na celý život...

Takže... Zastesklo se mi. (pokolikátéuž?)

A hned se chci pochlubit... Měli jsme křtiny. 



Dvojitý... 
Protože jsme tak trochu ... existuje něco jemnějšího pro lempla? No, jsme lemplové, tak jsme doteď nestihli pokřtít našeho prvorozeného synka. A tak se svezl s tím druhým, u kterého jsme si taky dali načas.
Nedávno se narodil.....A DNESKA JE MU ROK!

Štěpánek - ten starší - děsně nesnáší mytí hlavy. Vždycky, když mu jí myjeme, ví o tom sousedi a sousedi sousedů. Pokaždé čekám zvonek a za dveřmi: "Dobrý den, jsem Zorka Horká, sociální pracovnice a jdu prověřit nahlášené týrání dítěte.
Tak jsem se bála, jestli Štěpán nepředvede jedno ze svých „hard rock“ vystoupení i v kostele.... a ono - zaplaťpánbu - nic.



První kmotrova rada prý byla: "Hlavně to tu nepodpal" :)

 No a Ondrášek? Ten je zkrátka pohodář za každé situace. Když teda nemá hlad.



 
Na focení jsem pozvala úžasnou Lucku (znáte ji, ne?). U ní na blogu toho uvidíte víc...
A co vy?? Taky jste křtili vaše ratolesti? A jak to máte s tím mytím hlavy?? :)

Měli jsme oslavu s rodinou, známými, tunami jídla.... a dortem!!!

Štěpánek: "Dají mi taky kus?"



Tepláková párty. Jakýpak copak! :)


Náš psí dědek nemohl chybět.

Krásný den...Kat....

36 komentářů:

  1. Děkuji ti Kačenko, opět příjemně hladivá slova a fotky s příběhem.
    Ráda jsem se pokochala:-)
    Objímám a přeji dny plné radosti a pohody. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko. To já moc děkuji za milá a hladivá slova... I já objímám a přeju krásné, pohodové a veselé léto.... :)
      Pa. Kat....

      Vymazat
  2. Krásné!
    Kluci jsou oba úžasní pohodáři (no, snad vám je ty naše čertice na dovolené příliš nezdivočí) :-D
    Sluší vám to moc, rodinko!
    pa Karoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme... A na dovolenou s vámi už se mooooooc těšíme... :) Třeba naopak ti naši pohodáři zkrotí ty vaše čertice! :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  3. Ahoj Katko, ja nemam koho krtit :) ale jestli zustanu se soucasnym pritelem a podari se, tak krtiny budou, on je verici a ja jsem tolerantni :) mej se krasne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj milá Veru... :)
      Tak to jste si hezky sedli... Tolerantní... :), taky bych měla být... Tož držím palce, ať spolu zůstanete a tolerance je na obou stranách vždycky akorát! :)
      Krásný den... Kat....

      Vymazat
  4. Jaroslava Lacková22. července 2016 v 21:43

    Ahoj Katka, krásny príspevok, a chlapci sú fešáci...Aj my sme pred pár týždňami krstili, no tentokrát ako krstný rodičia malej Charlottke. Charlottka je naše prvé krstňa, tak sme to prežívali dosť intenzívne :-). Ale drobča bolo zlatučké aj kňaz taký pohodový pán, tak bolo super, nám pribudlo ďalšie dieťa(tie naše pomaly skúšajú žiť svoj vlastný život, plniť svoje sny).
    Ale chcela som hlavne reagovať na Tvoju prvú vetu...aj mne chýbajú...veľmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarka... Tak to je kráááásnéééé. Taky bych chtěla být něčí kmotra :) Třeba jednou...
      Opatrujte se a doufám, že brzy na viděnou!!!
      Držte se... Kat....

      Vymazat
  5. Mě se taky stýská...ale chápu že rodinka je na prvním místě. Jste fakt krásná rodinka..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráďo, moc děkuju... :)
      Krásný den do lesa!!! Děláš úžasné lapače....!
      Kat....

      Vymazat
  6. Křtiny jsou i u nás v plánu. Mluvíme o nich už od Róziných 6 týdnů... no za nedlouho jí bude 6 měsíců a nic :D ale snad se k tomu dokopem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ... Tak vám přeju, ať je to krásný a dojemný zážitek... My jsme si to moc užili! :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  7. Milá Káťo, tohle je tak moc krásný...povedlo se ti mě pěkně rozněžnit. A ten dort...že já zase půjdu plenit náš "mlsnej košíček"?! ;-)
    Měj se krásně, papa
    Vivi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vzácná návštěva...Vivi... :) !!!
      Příště Ti kus dortu nechám!!
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  8. Paráda, taká štastná rodinka:):) to sa mi páči - pohodový blog o mamičke s deťmi (konečne som našla to pravé orechové)

    OdpovědětVymazat
  9. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.